What's new

New forum moderator


iDad

Guru
Messages
11,564
Likes
4,449
No batteries?.... LMAO...... maybe he can borrow Clare's.... Did I say that....:shocked:
 

iDad

Guru
Messages
11,564
Likes
4,449
Gtg to sleep now, .... Hmm what's that noise,.....oh, excuse me Hun, can Sam borrow those batteries....:rofl:
 

iDad

Guru
Messages
11,564
Likes
4,449
Where's Vee, he's gonna keeeeelme:mrgreen:
 

Paul

Former Member
Messages
12,881
Likes
7,022
Sam needs to post a picture in AW to get the full welcome:rofl:
 

iDad

Guru
Messages
11,564
Likes
4,449
Every party has a pooper that's why they invited you. PP!..... Oh wait a minute, that's Vees cup of joe!:mrgreen:
 

Paul

Former Member
Messages
12,881
Likes
7,022
You really need some sleep old man, you sound all agitated and confused :rofl:
 

iDad

Guru
Messages
11,564
Likes
4,449
Nah, I'm fine it's the world that's all confused...... But that's a political issues, I ain't going there :mrgreen:
 

iDad

Guru
Messages
11,564
Likes
4,449
I'm hurt .... I'm taken my Mouse and going to bed, ...... No smart Alec remarks!
 

Top