What's new

A request (should be easy)


IamSam

Administrator
Staff member
Administrator
Messages
20,494
Likes
12,416
Glad your pleased with your results. Great beard as well! We're always here to help!
 

Corey1

Member
Messages
7
Likes
2
Glad your pleased with your results. Great beard as well! We're always here to help!
haha cheers bud, yeah that beard is stubble i guess so it shouldn't be as visible in game it just shows up like that as i have HD rendering turned off through the editior haha :] Thanks again and #dv8 i appreciate it :]
 

Macshopped

Member
Messages
10
Likes
7
Sorry messing about here i need all the random pics i can get, To get myself geeked up on this so to speak. I replaced your little toe biter pup with something more substantial ie a leg breaker along with dv8s pic.
corey_done.jpg
 

iDad

Guru
Messages
11,563
Likes
4,449
Looks like dv8_fx's work retouched there bud, I call lol plagiarism:mrgreen:
 

iDad

Guru
Messages
11,563
Likes
4,449
Well its about time someone gave me a trophy!... hey Vee, I see your fingerprint smirk in there . Be quiet you!:mrgreen:
 

iDad

Guru
Messages
11,563
Likes
4,449
yes sir! no more wise cracks from me!:mrgreen:


dv8pooperscooper.gif
 
Last edited:

iDad

Guru
Messages
11,563
Likes
4,449
But to prove my point...........:mrgreen:

hehehe.gif
just bustin your "chops" Mac, relax ;):cheesygrin:
 

iDad

Guru
Messages
11,563
Likes
4,449
a retarded scooper :rofl: I was looking at it with my head tipped sideways my bad!.... Although I'm sure Vee caught my drift:rofl:

allbett_A:mrgreen:
 
Last edited:

IamSam

Administrator
Staff member
Administrator
Messages
20,494
Likes
12,416
Yes, I'm sure he did! I just could not pass up a chance to rib ya a little! :naughty:

What's really gonna hack you off is that you left the extra p in there the second time! :rofl:
 

IamSam

Administrator
Staff member
Administrator
Messages
20,494
Likes
12,416
Yeah, I'm gonna stop before you start checking my spelling!
 

Top